09-11-2012
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
Trzecia edycja akcji Dzień Darmowej Dostawy odbędzie się 3 grudnia br. W tym dniu klienci będą mogli dokonać zakupów on-line w sklepach biorących udział w akcji bez ponoszenia kosztów przesyłki. Akcja ma na celu popularyzację zakupów internetowych w Polsce.
Dzień Darmowej Dostawy inspirowany jest akcją Free Shipping Day odbywającą się od 2008 roku w Stanach Zjednoczonych. Akcja nieprzypadkowo odbywa się w okresie najbardziej nasilonych - w ten sposób największa liczba osób może bowiem z niej skorzystać.
W klienci mogli dokonać zakupów spośród oferty 1846 sklepów. To niemal 1000 więcej placówek w porównaniu z 2010 rokiem gdy w brało udział 850 sklepów. Największy wybór sklepów klienci mieli w kategoriach: „Dom i ogród", „Odzież, obuwie, dodatki", „Dla Dzieci", „Uroda" i „Sport". Największą zaś popularnością cieszyły się zakupy w sklepach z artykułami dla dzieci, a także księgarniach internetowych, sklepach z elektroniką oraz RTV / AGD. Prawie 29% klientów klikających na sklepy pochodziło z województwa mazowieckiego, 13% ze śląskiego, a 12% z małopolskiego.
Organizator akcji, serwis eKomercyjnie.pl, dokonuje szczegółowej weryfikacji zgłaszających się firm. Zakwalifikowane sklepy zobowiązane są też do przestrzegania regulaminu Dnia Darmowej Dostawy.
Do tegorocznej akcji aktualnie przystąpiło już 500 sklepów, a wśród nich: euro.com.pl, Szkla.com, AleDobre.pl, REBEL.pl, Level77.pl, WeltBild.pl, helion.pl, DeeZee.pl czy Answear.com. Zapisy sklepów trwają do 26 listopada. Akcję wspierają nie tylko sklepy, ale także firmy świadczące usługi dla branży e-commerce. Partnerami akcji Dzień Darmowej Dostawy są: Apaczka, Unizeto Technologies, GetResponse, Ceneo, Rajapack, Comarch, Kurierem.pl, W Roli Mamy, KodyRabatowe.pl.
Pełna lista sklepów znajduje się na oficjalnej stronie Dnia Darmowej Dostawy . Zakupów bez kosztów wysyłki będzie można dokonywać 3 grudnia (poniedziałek) w godzinach od 00:01 do 23:59.