Strona głównaInternetPrzedstawiciele Telekomunikacji dla Domu podszywali się pod Orange?

Przedstawiciele Telekomunikacji dla Domu podszywali się pod Orange?

Czy przedstawiciele handlowi Telekomunikacji dla Domu wprowadzali konsumentów w błąd, podszywając się pod dotychczasowego operatora? Sprawę wyjaśni Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Do UOKiK wpłynęło już około 400 skarg, na działania Telekomunikacji dla Domu.
Przedstawiciele Telekomunikacji dla Domu podszywali się pod Orange? [© Monkey Business - Fotolia.com] Postępowanie UOKiK ma na celu m.in. ustalenie, czy telemarketerzy Telekomunikacji dla Domu wprowadzali konsumentów w błąd, podając się za przedstawicieli dotychczasowego dostawcy usług telekomunikacyjnych. Osoba która do mnie dzwoniła (…) nie przedstawiła rzetelnie nazwy firmy (…), za to tak prowadziła rozmowę, że byłem przekonany iż rozmawiam z przedstawicielem i w efekcie zgodziłem się na nową „atrakcyjną” usługę – tak praktyki spółki opisywał jeden z poszkodowanych klientów.

Decydując się na zawarcie umowy, konsument działa w oparciu o zaufanie do konkretnego przedsiębiorcy. Dlatego, w opinii UOKiK, informacja o tożsamości operatora telekomunikacyjnego, może mieć istotny wpływ na przyjęcie lub odrzucenie danej oferty.

Urząd wyjaśni też m.in., czy Telekomunikacja dla Domu wprowadzała konsumentów w błąd, co do wysokości proponowanych opłat . Jeden z konsumentów skarżył się, że nie został poinformowany, iż obniżona kwota będzie obowiązywała tylko przez 2 pierwsze okresy rozliczeniowe, a nie przez cały czas obowiązywania umowy.

Zgodnie z prawem przekazywana informacja o cenie, powinna obejmować cały okres zobowiązania, a zatem również informacje o jej ewentualnym wzroście po upływie części okresu, na jaki została zawarta umowa.

Tagi: orange, uokik

Zobacz także

 

 

 

Skomentuj artykuł:

Komentarze mogą dodawać wyłącznie osoby zalogowane.
Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się




Komentarze

  • 15:42:07, 14-09-2015 ~gość: 31.182.87.xxx

    Stare praktyki radze nie dyskutować,tylko odłożyć słuchawkę telefonu.
  • 08:41:47, 21-09-2015 Kaima

    W ubiegłym tygodniu dzwoniła do mnie panienka z Orange i na samym początku zastrzegła, że rozmowa nie dotyczy bezpośrednio ani mojego telefonu, ani abonamentu, ani internetu. Nie byłam ciekawa, czego dotyczy i odłożyłam słuchawkę. Widocznie to była próba , o jakich jest napisane w artykule.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • Kosciol.pl
  • Umierać po ludzku
  • Akademia Pełni Życia
  • Pola Nadziei
  • Oferty pracy