08-11-2013
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
Co zrobić, gdy pojawiają się problemy z realizacją połączeń telefonicznych lub dostępem do Internetu? Zamiast denerwować się z tego powodu, należy zgłosić stosowną reklamację. Centrum Informacji Konsumenckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej przygotowało poradnik, który pomoże znaleźć rozwiązanie w takich sytuacjach.
W przypadku wystąpienia problemów z realizacją połączeń telefonicznych, transmisją danych lub dostępem do Internetu:
1. Skontaktuj się z operatorem świadczącym daną usługę i przedstaw mu problem.
W większości przypadków problem udaję się rozwiązać na tym etapie.
2. Jeśli problem nie zostanie rozwiązany zgłoś reklamację u operatora.
Zgłoszenie reklamacjiVideo:
Reklamację usługi telekomunikacyjnej można złożyć w ciągu 12 miesięcy od dnia zdarzenia (np. wystąpienia przerwy w świadczeniu usługi lub jej nienależytego wykonania usługi).
Składając reklamację możemy skorzystać z dogodnego dla nas sposobu kontaktu z operatorem:
* telefonicznie,
* osobiście w punkcie obsługi klientów,
* wysyłając list lub wiadomość email.
Dane kontaktowe do operatora (adres na jaki należy przesłać reklamację) znajdziemy na stronie internetowej operatora, w regulaminie usługi lub punkcie obsługi klienta.