Strona głównaInternetReklamacja usługi telekomunikacyjnej. Jak ją złożyć?

Reklamacja usługi telekomunikacyjnej. Jak ją złożyć?

Co zrobić, gdy pojawiają się problemy z realizacją połączeń telefonicznych lub dostępem do Internetu? Zamiast denerwować się z tego powodu, należy zgłosić stosowną reklamację. Centrum Informacji Konsumenckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej przygotowało poradnik, który pomoże znaleźć rozwiązanie w takich sytuacjach.
Reklamacja usługi telekomunikacyjnej. Jak ją złożyć? [fot. Reklamacje UKE] W przypadku wystąpienia problemów z realizacją połączeń telefonicznych, transmisją danych lub dostępem do Internetu:

1. Skontaktuj się z operatorem świadczącym daną usługę i przedstaw mu problem.

W większości przypadków problem udaję się rozwiązać na tym etapie.

2. Jeśli problem nie zostanie rozwiązany zgłoś reklamację u operatora.

Zgłoszenie reklamacji

Video:



Reklamację usługi telekomunikacyjnej można złożyć w ciągu 12 miesięcy od dnia zdarzenia (np. wystąpienia przerwy w świadczeniu usługi lub jej nienależytego wykonania usługi).
Składając reklamację możemy skorzystać z dogodnego dla nas sposobu kontaktu z operatorem:
* telefonicznie,
* osobiście w punkcie obsługi klientów,
* wysyłając list lub wiadomość email.

Dane kontaktowe do operatora (adres na jaki należy przesłać reklamację) znajdziemy na stronie internetowej operatora, w regulaminie usługi lub punkcie obsługi klienta.
 
Strony : 1 2 3

Zobacz także

 

 

Skomentuj artykuł:

Komentarze mogą dodawać wyłącznie osoby zalogowane.
Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się




Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • Umierać po ludzku
  • Akademia Pełni Życia
  • Hospicja.pl
  • Uniwersytety Trzeciego Wieku
  • Oferty pracy