Strona głównaInternetTaryfa Freemium w Virgin Mobile - połączenia, SMS i Internet za darmo

Taryfa Freemium w Virgin Mobile - połączenia, SMS i Internet za darmo

Wirtualny operator Virgin Mobile uruchomił nowy plan taryfowy, który przewiduje odpłatność w wysokości 0 złotych. W jego ramach można korzystać z określonej puli połączeń, SMS-ów oraz z pakietu danych.
Pakiet Freemium zapewnia 30 darmowych minut, 30 SMS-ów oraz 300MB miesięcznie. Nie wymaga doładowywania telefonu, a ważność konta należy raz na pół roku przedłużyć za pomocą bezpłatnego SMS-a. Oferta w systemie pre-paid (bez abonamentu) jest kierowana zarówno do nowych jak i dotychczasowych użytkowników Virgin Mobile.

fot. Virgin MobileW przypadku, gdy potrzeba więcej minut, połączeń lub danych, wystarczy dokupić pakiet w cenie od 3 do 25 zł. I tak za 3 złote można powiększyć stan konta o kolejne 30 minut rozmów, 300 MB danych albo o 200 SMS-ów do wszystkich. Nielimitowane SMS-y to koszt 9 złotych, nielimitowane połączenia - 19 zł, zaś za najwyższą paczkę 10 GB danych zapłacimy 25 zł.

Oferta Freemium Virgin Mobile może stać się bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób, które sporadycznie korzystają z , jednakże z różnych względów potrzebują mieć możliwość szybkiego użycia go - między innymi dla seniorów. W przypadku skorzystania z Freemium nie będzie się to wiązało z kosztami w postaci abonamentu czy comiesięcznych doładowań. Korzystanie z darmowego pakietu nie jest także uzależnione od wykupienia pakietów dodatkowych lub korzystania z usług poza pakietami. Co ważne - w przypadku Internetu po przekroczeniu limitu zwalnia jego prędkość, nie są natomiast naliczane dodatkowe opłaty.

Wydaje się, że operator kieruje ofertę między innymi do seniorów - w jej prezentacji pojawiło się zdjecie dojrzałej kobiety.

Najprawdopodobniej tym tropem niedługo podążą także inni operatorzy.

Zobacz także

 

 

 

Skomentuj artykuł:

Komentarze mogą dodawać wyłącznie osoby zalogowane.
Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się




Komentarze

  • 13:09:19, 05-01-2017 ~gość: 5.172.255.xxx

    Nie mogę wprowadzić kodu aktywującego freemium (*222*000#). Ciągle błąd spróbuj później. Według mnie oferta #freemium to żaden hit to wielki kit.
  • 14:45:12, 05-01-2017 frasag

    "Odpowiadam szybko"- ale nie wiem komu ani o czym- widzę tylko temat i jakiś zaszyfrowany autor- bez treści.hmm. Ale już zgłosiłem Problem do Szefowej.
  • 10:34:37, 06-01-2017 frasag

    Teraz przeczytałem normalnie.
    Uaktywniałem to w listopadzie- kolejny raz- poleciało bez problemu i działa znowu na pół roku. Taki jest regulamin. A i jeszcze: raczej nie wskoczy nowa aktywacja przed zakończeniem poprzedniej teraz sobie przypomniałem że problem był- i nie o świcie bo tam pewnie śpią ale dopiero około południa próbuj. I nie przejmuj się że dzień później włączysz- też zadziała.
    Ale może to błąd systemu mają albo jeśli to pierwsza aktywacja to trzeba najpierw uaktywnić CHCĘ WSZYSTKO kod *222*123#
    U mojej siostry też jest wszystko OK.
    Pozdrawiam.
    ... zobacz więcej

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • Akademia Pełni Życia
  • Kobiety.net.pl
  • Kosciol.pl
  • Uniwersytety Trzeciego Wieku
  • Oferty pracy