Strona głównaInternetReklamacja usługi telekomunikacyjnej. Jak ją złożyć? strona 3 / 3

Reklamacja usługi telekomunikacyjnej. Jak ją złożyć?

strona 3 / 3

Reklamacja usługi telekomunikacyjnej. Jak ją złożyć? [fot. Reklamacje UKE]
Pamiętajmy

Reklamację możemy zgłosić gdy stwierdzimy:
* że operator nie dotrzymał terminu rozpoczęcia świadczenia usługi
* bądź wykonał usługę nienależycie, lub też w ogóle jej nie wykonał

Powodem do złożenia reklamacji jest także nieprawidłowe obliczenie przez operatora należności z tytułu świadczenia usług.
Złożenie reklamacji dotyczącej wysokości rachunku nie zwalnia nas z obowiązku terminowego uregulowania (opłacenia) rachunku.
Przed każdym złożeniem reklamacji sprawdzajmy czy zawiera ona wszystkie wymagane elementy.
Mamy 12 miesięcy na złożenie reklamacji.

W razie wątpliwości lub problemów skontaktuj się z Centrum Informacji Konsumenckiej UKE:
infolinia 801 900 853 (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora)
22 534 91 74 (pon. - pt. w godzinach 8.15 – 16.15)


Strony : 1 2 3
 

Zobacz także

 

 

 

Skomentuj artykuł:

Komentarze mogą dodawać wyłącznie osoby zalogowane.
Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się




Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • Hospicja.pl
  • Umierać po ludzku
  • EWST.pl
  • Kosciol.pl
  • Oferty pracy