08-11-2013
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
PamiętajmyReklamację możemy zgłosić gdy stwierdzimy:
* że operator nie dotrzymał terminu rozpoczęcia świadczenia usługi
* bądź wykonał usługę nienależycie, lub też w ogóle jej nie wykonał
Powodem do złożenia reklamacji jest także nieprawidłowe obliczenie przez operatora należności z tytułu świadczenia usług.
Złożenie reklamacji dotyczącej wysokości rachunku nie zwalnia nas z obowiązku terminowego uregulowania (opłacenia) rachunku.
Przed każdym złożeniem reklamacji sprawdzajmy czy zawiera ona wszystkie wymagane elementy.
Mamy 12 miesięcy na złożenie reklamacji.
W razie wątpliwości lub problemów skontaktuj się z Centrum Informacji Konsumenckiej UKE:
infolinia 801 900 853 (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora)
22 534 91 74 (pon. - pt. w godzinach 8.15 – 16.15)