Strona głównaInternetSeniorzy w sieci interesują sprzedawców

Seniorzy w sieci interesują sprzedawców

Wydatki konsumenckie w sieci stoją u progu radykalnych zmian. Obecnie jest 20 milionów ludzi po 50-tce w Wielkiej Brytanii, którzy mają najwyższy poziom wolnych środków pieniężnych, które mogą wykorzystać w dowolny sposób. Ponadto grupa ta jest najszybciej rozwijającą się grupą użytkowników Internetu. Szacuje się, że w ciągu najbliższych 5 lat populacja ta wzrośnie o kolejne 2 miliony do 22 milionów osób po 50-tce.
Seniors Discounts – dostarczyciel zniżek i wiadomości dla ludzi po 50 roku życia robi wszystko, aby dotrzeć do największego rynku w Wielkiej Brytanii. Firma dostarcza swoje usługi wszelkim firmom typu e-biznes, tzn. takim, które sprzedają swoje towary lub usługi w sieci. Działania Seniors Discounts opierają się na dotarciu i promowaniu działalności danej firmy wśród grupy docelowej, jaką stanowią seniorzy. Grupy, która została pomijana w działaniach marketingowych.

Wszelkie mity typu ‘starsi ludzie nie kupują w sieci’ lub ‘starsi są przywiązani do jednej marki’ spowodowały, że ten potencjalny rynek uszedł uwadze w trakcie działań marketingowych. Teraz dokonywanie zakupów przez seniorów stanie się łatwiejsze, ponieważ będą mieli do czynienia z firmami ukierunkowanymi na ich potrzeby - twierdzą przedstawiciele Seniors Discounts.

Jacek Piec / Senior.pl

Zgłoś błąd lub uwagę do artykułu

Zobacz także

 

 

Skomentuj artykuł:

Komentarze mogą dodawać wyłącznie osoby zalogowane.
Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się




Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • Umierać po ludzku
  • Kobiety.net.pl
  • Hospicja.pl
  • Poradnik-zdrowia.pl
  • Oferty pracy