11-10-2006
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
Wydatki konsumenckie w sieci stoją u progu radykalnych zmian. Obecnie jest 20 milionów ludzi po 50-tce w Wielkiej Brytanii, którzy mają najwyższy poziom wolnych środków pieniężnych, które mogą wykorzystać w dowolny sposób. Ponadto grupa ta jest najszybciej rozwijającą się grupą użytkowników Internetu. Szacuje się, że w ciągu najbliższych 5 lat populacja ta wzrośnie o kolejne 2 miliony do 22 milionów osób po 50-tce.
Seniors Discounts – dostarczyciel zniżek i wiadomości dla ludzi po 50 roku życia robi wszystko, aby dotrzeć do największego rynku w Wielkiej Brytanii. Firma dostarcza swoje usługi wszelkim firmom typu e-biznes, tzn. takim, które sprzedają swoje towary lub usługi w sieci. Działania Seniors Discounts opierają się na dotarciu i promowaniu działalności danej firmy wśród grupy docelowej, jaką stanowią seniorzy. Grupy, która została pomijana w działaniach marketingowych.
Wszelkie mity typu ‘starsi ludzie nie kupują w sieci’ lub ‘starsi są przywiązani do jednej marki’ spowodowały, że ten potencjalny rynek uszedł uwadze w trakcie działań marketingowych. Teraz dokonywanie zakupów przez seniorów stanie się łatwiejsze, ponieważ będą mieli do czynienia z firmami ukierunkowanymi na ich potrzeby - twierdzą przedstawiciele Seniors Discounts.