Strona głównaInternetStarsi internauci cenniejsi dla reklamodawców?

Starsi internauci cenniejsi dla reklamodawców?

Z badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen Online wynika, że starsi użytkownicy Internetu oglądają większą liczbę reklam, niż ich dzieci i wnuki - informuje Media Life.
Wbrew powszechnej opinii na popularnych wśród młodych użytkowników sieci serwisach społecznościowych znajduje się mniej banerów reklamowych, niż na odwiedzanych przez starszych internautów niszowych witrynach.

Badanie Nielsen Online wykazało, że dzieci w wieku od 2 do 11 lat oraz młodzi ludzie między 12 a 17 rokiem życia odwiedzający przeznaczone dla nich strony, oglądają najmniejszą liczbę reklam.

Okazuje się, że im bardziej niszowa witryna, która oczywiście przyciąga mniejszą widownię, tym więcej jest na niej banerów reklamowych. A takie właśnie witryny są najczęściej odwiedzane przez Internautów powyżej 65 roku życia.

Adrianna Buniewicz / Senior.pl

Zgłoś błąd lub uwagę do artykułu

Zobacz także

 

 

 

Skomentuj artykuł:

Komentarze mogą dodawać wyłącznie osoby zalogowane.
Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się




Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • eGospodarka.pl
  • Kosciol.pl
  • EWST.pl
  • Aktywni 50+
  • Oferty pracy