23-01-2012
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
Rozpoczęła się skierowana do seniorów kampania ”Wnuki w sieci” dotycząca bezpieczeństwa dzieci w internecie. Udział biorą w niej między innymi aktorzy Kazimiera Utrata, Jerzy Trela, Stanisław Mikulski, znany rajdowiec Maciej Wisławski i psycholog dziecięca Dorota Zawadzka.
„Internet to wspaniały wynalazek i nasze wnuki go uwielbiają. Ale czy są w nim bezpieczne? Możemy o to zadbać, nawet jeśli nie znamy się na komputerach. Rozmawiajmy z naszymi wnukami o tym, co robią w sieci, poprośmy, by pokazały nam swój wirtualny świat. Komputer nie gryzie.” – taki tekst pojawia się w filmach reklamowych z udziałem znanych osób.
- Kiedy rodzice idą do pracy, to często właśnie babcie i dziadkowie zajmują się dziećmi. Uznaliśmy więc, że warto właśnie im zwrócić uwagę na problem bezpieczeństwa dzieci w internecie – mówi Jakub Śpiewak, Prezes Fundacji Kidprotect.pl, organizatora kampanii.